2014. április 24., csütörtök

Ismét egy tortadísz ami a kedvencem lett









Krisztiék azzal kerestek meg minket hogy szeretnének tortadísz az esküvőjük alkalmából! :)Naaaaagyon örültem,mert az ékszerek azok ékszerek imádom őket készíteni,de egy ilyen nagyobb "szobrot" elkészíteni csak nagyobb kihívás minden alkalommal!

Azt tudtuk,hogy macit és cicát szeretnének és amikor már tudtuk milyen "bundájú" legyen a cica már kezdhettem is az alkotást :) Élveztem minden percét,mert-hát mégiscsak engem tiszteltek meg ezzel a kéréssel és az életük egyik legfontosabb napjára készült ;)
Amikor tudom,hogy valami nagyon fontos alkalomra készítek ékszert vagy akár egy ilyen tortadíszt az mindig varázslatosabb érzés az alkotás! Olyankor minden percben az jár a fejemben,hogy szép legyen,hogy jó legyen,hogy épp olyan legyen amilyennek azt megálmodták...
Ilyenkor különösen igyekszem a szeretetemet a lelkemet is belegyúrni az adott gyurmaságba,mert tudom,hogy akkor és ott amikor átadják egy kicsit én is ott leszek!! Eszükbe jutok,ha csak egy percre is ha csak egy mondat erejéig is, de akkor is ...
... és remélhetőleg mindig,amikor az általam meggyúrt ékszerre tárgyra néznek :)
 Nekem ez fontos,ettől már boldog vagyok!! 

Krisztinek és az ő Istijének is nagyon tetszett a tortadísz  ...és hát ez az ami engem boldoggá tesz :)
Köszönöm nektek hogy elkészíthettem ezt a tortadíszt nektek!
Legyetek mindig nagyon boldogok és minden szép és jó szálljon rátok!!!
Puszil és ölelés nektek!! 



  








Nincsenek megjegyzések: