2010. február 25., csütörtök

Ma is dolgoztam..




Ma sem lazsáltam ám:)
Picit összeszereltem (ezeket láthatjátok is ma) is és gyurmáztam is!! Ma leginkább jégkrémeket,fagyikat és sütiket pótolgattam! Szerencsére kevés maradt tavalyról:)
Szóval ma turbózottabbakat csináltam...:)
Hajtok ezerrel,már csak  ez a hetem van,mert jövő héten már csak összeszerelek meg csomagolok.
Ezeket a nasikat is ma szereltem! Persze sokkal többfélét mindből különbözőket,csak azokat a vásárra tartogatom:)A táskák kaptak tási fityegőket is:) Dina jóvoltából!:) Valamelyik nap meglátogatott és ő hozat egyik másik gyöngyikét:)
Úgy örültem neki! Kicsit kibeszéltünk egy két alkotó kollégát is és adott új tippeket és ötleteket:)
Szeretem őt! Ari és közvetlen volt az első talikor is...és persze naon szépen gyöngyözik:) Nézzétek meg!Dina
...és egy kis húsvéti előzetes:)

Nincsenek megjegyzések: