2010. március 1., hétfő

Hétfő:)

Ma sem lustiztam ám:)Sőt!!Készült sok-minden, macik,cerkák,húsvétiak..stb.Megosztom veletek a mai boldogságosságomat:) Mégpedig....
Bazsinak van egy ismerőse,(Georgina) és még nem ismerem személyesen,csak sokat hallottam róla,olyan kedves és aranyos!!Kaptam tőle karácsonyos filmeket és egy olyat is,amiről még nem is hallottam ,de azonnal a kedvenceim egyike lett!!Ez a Görögbe Fogadva...(nagyon
jó film:)már 3X megnéztem,jó a történet,a
szereplők és csodálatos a látképe,tehát az egész, úgy ahogy van!!!)
Nade,ami igazán boldoggá tett,hogy eddig ő sem nagyon ismerte a gyurmásságomat, valamikor viszont felkukkolt ide és Bazsi szerint nagyon tetszett neki és alig várta hogy ezt ma elújságolja
neki:):)
Úgy örülök!! Ez olyan jó!!
Egy másik,ami szintén nagyon jól esett ma: volt nálam egy hölgy aki vett egy pár fülit karira a lányának(azért csak egyet,mert máshol vettek valamikor és nagyon pocsék volt a minősége,tehát kipróbálta nálam is) ééés ma jött hogy több elképzelése is lenne,mert hogy a karis milyen szépen kidolgozott volt,semmi baja,pedig nem bánnak vele különlegesen,tehát tökéletesen meg vannak vele elégedve:):)
Ilyenkor olyan kis boldog tudok lenni!!!! Épp égetek még egy adagot! lehet már ma dobom ide azt is:)


1 megjegyzés:

Pinklady (-édi-berny) írta...

jujujujujujjjjjujujujjjjjj de joooooooook!!! szerda vagy csüt bent leszel?? puszaaa irj iwiwen!!!