2010. július 26., hétfő

Vác-i beszámoló!!

Hát.... hol is kezdjem??? Talán egy újabb hibámmal: egy képet sem készítettem:( otthon felejtettem a fotómasinát mind a 2 nap:(
Viszont.... isteni volt!!! A szervezés ugyan nem volt csúcsminőség,mert ugye miért is lett volna az... illetve pont egy olyan néni volt a szomszéd,aki telis tele volt a negatív sopánka génnel! Szóval folyton esőt károgott illetve panaszkodott mindenre és mindenkire ja... és lazán le idiótázta a kilátógató szórakozó vásárlóközönséget:D:D:D:D:D!!
Viszont mi nagyon jól éreztük magunkat!!
Pénteken nagyon nagyon meleg volt, itt jegyezném meg hogy ISTEN ÉLTESSE SOKÁIG A JÉGKÁSA ÁRUSOKAT!!!!! Amúgy is nagyon szeretem a jeget magát,viszont pénteken e csoda nélkül tuti kidöglünk!!:) Kivis-citromosat szürcsöltem folyton, (tehát ezzel bárki meglephet ezek után!!! )! Este nagyon sokáig kb 23:30 ig voltunk kint mert nagyon sokan voltak-voltatok! Enap látogatott meg Móni barátnőm tesója is Dóri,akinek nagyon örültem,bár a srácokat nem hozta magával:(! De nagyon jó volt vele is váltani pár szót! Szóval nem kellett éjjel altatni:)
Reggel olyan 7-8 között értünk le és pakoltunk ki tudtuk hogy ez a nap kissé húzós lesz,hát..... igen!
Nem igazán éreztük a talpunkat illetve már hangunk se nagyon volt ugye a körhinta DJ-jét folyton túl kellet kiabálnunk! De nem baj,ez a nap is a látogatóké volt:) mármint taliztam Mercivel és Ádámmal (ezer éve nem beszéltünk,hát most egy kicsit sikerült) aztán eljött Ági barátnőm is a kis családjával Geriel,Panóval és Attival nomeg a keresztanyuval.Illetve ami nagyon nagy meglepi volt számomra... SUSU! Még ma is ámultunk Enikővel,hogy ő a kis családját felpakolva ( apuka+3 gyerkőc) jött miattunk Vácra! Huh.....
Köszönjük!!
Nagyon helyes volt tényleg itt is mindenki! Ámultatok,bámultatok sokan és sokat és annyi de annyi dicséretet kaptunk hogy az csak na! KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!!!
Amik egyértelműen a legkedveltebb fülik voltak Vácon azok a barik és a túrórudik! Viszont sajnos a tegnapi napot csak elmosta az eső:( illetve a Gouba-t sem tartották meg az idő miatt,egy kicsit pihentem így legalább.
Szóval ma megint beindul a gyártás és akkor ezerrel várjuk Tahit és az eperfesztivált péntektől!!!

2 megjegyzés:

Susu írta...

Én örülök, hogy találkozhattam Veletek! Remélem máskor is lesz szerencsénk és akkor kisebb lesz a tömeg és a hangzavar is, hogy zavartalanabbul nézelődhessünk és Enikő kincsei közt is kutathassak egy kicsit. ;) :D

Unknown írta...

Igen! sokan voltak nagyon de mindenképp örültünk neked!! Utána még szóba kerültél,hogy el sem hisszük hogy csak miattunk jöttél!! Nagyon jól esett!!! Köszönjük még egyszer!!!!!!