2010. augusztus 17., kedd

Az élet nem egyszerű..

Főleg ugye nálam!:)
Naaa Kérem szépen megnyertük a harcot a UPSvel és csak lett az albiban net és gép is és boldogság van,persze nem teljesen,mert a fő-fő kellék a családnál maradt:( de sebaj,holnap át megyek érte és kész is!!!
Olyan nagyon régen írtam nektek és régen kaptatok képeket is!!! DE SZERINTEM KÁRPÓTLÁS LESZ AMIT KAPTOK!!!!!!

Na szóval egy kis beszámoló!!
Megvolt az Eperfeszt,amin nagyon jól éreztük magunkat és ismét nagyon sok kedves és aranyos fülimániással ismerkedtem meg!! Külön szeretnék megköszönni minden dicséretet!! Nagyon nagyon jól esik!!! ÉDESEK VAGYTOK IMÁDLAK BENNETEKET!!!! Na és azóta volt asszem kettő GOUBA is,ami szintén nagyon jól sikerült! Egyre többen vagytok akik vissza-vissza járnak!! Köszönöm!!!
Annyi újat készítettem!!! Kicsit sikerült behoznom a lemaradásokat,de még mindig nem teljesen!! Igyekszem nagyon,de egy kicsit fáradok úgy érzem! Már teljesen össze vissza alszom megint!De nem baj,ez mindig feledésbe merül amikor a szokásos véleményeket hallom egy egy vásáron( "Húúúú basszus" "Ez nagyon cuki" "Ez beteg" "Ezt hogy csináltad" "Soha nem láttam még ilyet"stb stb.)
Viszont a hírekben remek híreket olvashattok szerintem!!!!!!
Jajjjjj olyan kár hogy lusti voltam ma átmenni a kábelért,vagyis nem teljesen igaz hogy lusti voltam,ugyan is nagyon sok tortát és más sütit csináltam ma!
Jaaaaa még valami!!! Egy régi barátnő (Csuby alias Szilvi ) tűnt fel újra anno volt egy kis félreértés köztünk de most besétált valamelyik nap a boltba és mindent ott folytattunk ahol abbahagytuk!!!
Tiszta jó!! Örülök ennek!! Naa és ezt azért is meséltem el,mert tök sokat segít az összeszerelésben,illetve elkezdett ő is gyurmázni pici szörnyikéket vagy miket ( ő mooky-knak hívja őket) Hamarosan ezeket is megmutatom nektek!:)
Na jól van!! Vissza gyurmázni,mert sok sok kell még a hétvégére!:)
Holnap viszont kapjátok a képeket!
Ja!!!!

Egy két újdonságot mutassak csak meg holnap és a többit majd a Fesztivál után vagy az összeset akarjátok??

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Mindent, mindent, mindet látni szeretnénk!! Kata

Névtelen írta...

mindent,az összeset:)

Monaline írta...

Na de ilyet kérdezni?:)
Persze,hogy mindenre kíváncsiak vagyunk!