2010. szeptember 9., csütörtök

S.O.S.



Elnézéseteket kérem az eltűnésért!!! Ma este pótlom az elmaradásokat.
Most viszont egy sos jelzést tennék mindenki felé aki:

-Rendelt és még nem készült el a rendelése
-Aki az előző játék díjját és vigaszdíjjait még nem kapta meg
-Akinek bármi okból felírtam az emilcímét vagy a tel számát

Ugyan is:( mindent felkutattunk,de elveszett a noteszem amibe a fontos gyurmás dolgokat jegyzetelem!! Van itt egy csomó kész cumó,de se címeim nincsenek:( se az hogy mi kié:( Tehát kérnék mindenkit hogy dobjon nekem emilt hogy tudjam mi hol merre!!!!


Nagyon köszönöm nektek!! További szép napot! Este újra ugyanitt!:)

3 megjegyzés:

Bogi írta...

Remélem hamar előkerül a füzetkéd. :)

Unknown írta...

Mirci,köszönöm,de már mindent tűvé tettünk:(:(:(:( asszem elfogyott a reményem:(

Bogi írta...

Ne add fel. Majd amikor nem keresed, akkor lesz meg. :) Én is azt hittem, hogy elhagytam a kedvenc nyakláncom, és kiderült, hogy belekerült csak egy szatyorkába, ahol nem is kerestem... :)