2010. október 28., csütörtök

Jön a hideg és vele persze a Mikulás... a Karácsony:)

Aki már régóta ismert az tudhatja,hogy a karácsony az egyetlen olyan ünnep nekem amit szinte mint egy kisgyermek úgy várok!
Nagyon nagyon szeretem az illatokat,a fényeket a díszeket és ez a karácsony. Színek illatom amik teljesen semmivé teszik a szürke hétköznapokat! Feltöltenek szeretettel,melegséggel erővel.
...és a mikulásvirág!Olyan fejedelmi nekem ez a virág! Olyan nagyon szépnek tartom! Nagyon szeretem! ( Ha valaki névnapomra ajit tervez akkor ez az amivel teljesen boldoggá tenni) Nincs az a mennyiség ami nálam sok lenne a lakásban a munkahelyen vagy bárhol is:)
Hát persze hogy elkészült a tavalyi után egy újabb variáció! Remélem nektek is tetszik!:)



A közkedvelt karácsonyi cukor pálca:)
...és persze innen sem maradhat el az amit MIKULÁS VIRÁG díszít.:)



..és ha már hideg,akkor a védelemről sem feledkezhetek meg!!
Sapi és kesztyű! Persze nem feledtem a sálakat sem! Ők is jönnek hamarosan! És a hómanusok,a Mikulások, az angyalkák,stb.stb....





A bedugós fülik kedvelői is örülhetnek,mert készült az is szélesebb választékban és jön a folytatás!:)Remélem most sem okoztam csalódást!:)
Szép hétvégét nektek!

5 megjegyzés:

Edit írta...

annyira hihetetlenül jók a leveleid!!!hogy csinálod???:)már ha meglehet ilyet kérdezni:)

Unknown írta...

WÁÁÁÁ, el sem hiszem.... Ezek a karácsonyi fülik... jaj nagyon jóóóók!
nagyon tetszenek.... sapka-sál... IMÁDOM!!
Nagyon ügyes vagy Évi....:):):)

MKata írta...

Nagyon SZUPEREK!!!!!! :))))

Unknown írta...

Kedves Edit! Bevallom nagyon sok gyakorlás után jutottam el oda hogy épp olyan levélkét tudjak összegyúrni amilyet szeretnék.! Tervezem,hogy egyszer elkészítek egy videót ahogyan készítem:) Igyekszem! És akkor majd láthatod a titkokat!
Kedves Éva és Kata! Nagyon nagyon köszönöm nektek is a kedves szavakat! Nagyon jól esik! Szép hétvégét nektek!

dyna írta...

Évi most is nagyot alkottál, bár én nem vagyok mikulásvirágos, de ezek valami csúcsszuperek! És a többi is szokás szerint nagyon cuki. Egyszer már tényleg látnom kell, ahogy gyurmiszolsz, h ne csak a végeredményeken ámuljak...