2010. november 27., szombat

Hull a hó és hózik....



Jobban mondva már nem,de hajnal 3-4ig dolgoztam,akkor még hullott szépen és ezt ki is élveztük egy picit az én kiskutyámmal!! Csak ki lógtam vele egy picit! Olyan szép volt és csendes:)
Mázlikám is nagyon élvezte a kis röfivé alakult kutyi csak úgy túrta a havat,meg futkározott:)

Viszont amiért klaviatúrát ragadtam!! :
Láttam,látom a sok emilt amit írtok nekem és ez úton is nagyon köszönöm nektek!!!! sajnos nem jut időm mindre válaszolni! A rendeléseket folyamatosan gyúrom és ennek ütemében dolgozom fel az újabbakat,tehát aki rendelt,de még nem írtam neki vissza,ne haragudjon rám,tényleg igyekszem valószínű,már a holnapi napon tudok vissza jelezni mindenkinek.
A jó kívánságokat nagyon köszönöm,amint lesz egy szusszanás időm mindre személyesen válaszolok nektek!:)

ADVENT! Aki az elmúlt évekhez hasonlóan az általam készített adventi koszorút/tálat vagy kopogtatót szeretne az kérem jelezze keddig! ( egy kis ízelítő ITT ) Emilben vagy itt és a részleteket megbeszéljük! Szerdától folyamatosan szállítjuk házhoz,vagy ahogyan eddig,talizni is tudunk vagy: az egy hét múlva tartandó Kari vásárban is átvehetitek!:) Itt:

Nincsenek megjegyzések: