2010. december 30., csütörtök

Egy kis visszatekintés

Olyan összeszedettnek éreztem magam amikor kezdtem átgondolni
hogy mi is hogyan történt ebben az éveben... aztán jöttek sorra az
élmények a szebbnél-szebb emlékek, a jó szavak a dicséretek a
sok remek dolog az új barátok és ismerősök... és egyre úgy érzem
hogy ebből a kis bejegyzésből senkit és semmit nem akarok
kihagyni! Remélem mindenki említve érzi majd magát,mégha
nem is név szerint,de talán nem is a nevek számítanak,hanem az
hogy ha magadra ismersz egy egy mondatban,tudd hogy szeretettel,
jó szívvel és sok sok jó kívánságokkal gondolok rád az év utolsó
napján is!


Kezdeném hát a sort:
Kezdeném azzal,hogy köszönöm mindannyiótoknak akik követtétek
az alkotásaimat,akik viselitek és ajándékozzátok az általam készített
ékszereket akik erőt és sok sok jó szót/biztatást adtatok! Köszönöm
a sok szép emléket, a kritikákat az ötleteket és mindent amit tőletek
kaptam.

KÖSZÖNÖM!!!!!! Nem is gondolnátok,hogy mennyit jelent ez nekem!
Nemrégen még csak egy pici pontnak éreztem magam,de azzal hogy
ennyiőtöknek tetszik az amit csinálok az egekig emeltetek! Élvezem
minden pillanatát az alkotásnak és ezt ti koronázzátok! Nagyon köszönöm!


Fontos megemlítenem két banyát akiknek sokat köszönhetek!
Az egyik
Enikő/Drótkütyük vele jártuk az országot és sok sok
szépet jót kaptunk tőletek,elviselt engem,ami nem könnyű ;P és
ez a barátság nem is
oly régi,hisz ebben az évben ismerkedtünk meg,de mintha már
rég ismerném megszerettem őt és remélem ő is eképp vélekedik :)
a másik
Ágnes aliasz Gizmó neki köszönhetem a GOUBA-t:)
és azt is hogy egyre jobban viselem a macerás embereket :P

Köszi Balázsnak és az én Mázlimnak,hogy elviselik hogy mindenfelé
szerelőpálca és gyöngy vagy épp gyurma van a lakásban :)

Köszönök tehát ennek az évnek sok sok jót és szépet és a következőtől
is csak ilyeneket remélek!

Minden év utolsó napján úgy éreztem,hogy fáj hogy valami elmúlik...
valami kis üresség maradt mindig és egy picit szomorú voltam!
2009 december 31én éreztem,hogy a 2010es évem jobb és szebb lesz
és ez így is lett! Ma újra várom az érzést,hogy fájjon,hogy jöjjön az
üresség...de ezidáig nem jött! :)

Hiszem,hogy ettől az évtől oly sok jót kaptam,hogy elfáradt,el kell
hát engedni és a következő még szebb még csodásabb lesz és még több
célomat tudom majd elérni,mert abból aztán van bőven...

...és amit nektek kívánok az benne van a következő kis versikében:

B orongós napok tűnjetek tova,
O kkal szomorú ne legyél soha!
L épteid kísérje töretlen szerencse,
D erűs percek rajzoljanak mosolyt a szemedre!
O szoljanak el az óévnek sötét árnyai,
G úzsból szabaduljanak a képzelet szárnyai!

Ú j évet hozzon a nesztelen iramló idő,
J öjjön már a rég várt, csodálatos jövő!

É vek ha múltok, ha elszálltok napok,
V idámságot, örömet számolatlan adjatok!
E lfusson most az óévnek malaca,
T öbbé ne legyen senkinek panasza!

K erüljön betegség, bánat messzire,
Í rmagjuk is vesszen mind a semmibe!
V ágyaid sorra valóra váljanak,
Á lnok szavak többé ne bántsanak!
N övekedjen az igaz barátok tábora,
O kosan élj, ne legyél ostoba!
K ívánom neked, legyen 365 szép ünneped!





glitter-graphics.com

glitter-graphics.com


glitter-graphics.com

4 megjegyzés:

Monaline írta...

Bőségben és Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánok!

Unknown írta...

Monaline Nagyon Köszönöm Neked!!
Nagyon Boldog Békés Új Esztendőt Kívánok Neked És Kedves Családodnak!!!

Unknown írta...

Se pénz se fülbevaló?

Unknown írta...

Dius! Két napja küldtem neked emilt megint és folyton visszadobja! aztán írtam képek nélkül is!!!
De írok a meglepishopposról! :)