2010. december 29., szerda

Kis beszámoló karácsonyról

Nos... 22én este költöztünk vissza a vásárról amit kicsit már vártunk,mert nagyon nagyon hideg napok voltak,ezek hatása meg is érkezett,mert nagyon beteg lettem az ünnepekre :( de ez nem nagyon lehetett kifogás,hisz még az ünnepi menühöz sem volt meg minden,az ajándékok sem voltak mind meg illetve nem voltak becsomagolva szóval minden szanaszét volt ....de aztán csaknem minden tökéletes lett! Az ajikat beszereztük és becsomagoltuk. A menü kész lett:töltött káposzta,baconnal,tojással töltött fasírt majonézes burgonyával és gesztenyével töltött pulyka ribizli jammal töltött párolt almával....és a fenyő is be lett szerezve illetve estére ő is díszbe borult! Sajna a díszeket nem sikerült beszereznem,vagyis lekéstem,én azt hittem hogy találok még bőven,de nem! Így hát nem lett csak lila a fenyő,de majd jövőre!





1 megjegyzés:

Unknown írta...

Hááát az ajándék nekem is hiányos volt!