2011. január 23., vasárnap

Játsz 3000ért:)


Elértük a 30.000 -es látogató számot illetve ez az év első játéka nálam,amivel hagyományt teremtünk,így muszáj nagynak lennie! Épp ezért egy picit rafináltabb most a játék!! :) Nos lássuk!
AMIT TENNED KELL!!
1., Csatlakozz a FaceBook-on a michigan gyurmaékszer oldalhoz : ITT !
illetve itt a bloghoz a Követés címszónál / jobbra/
2., Nyomj egy TETSZIKet a FaceBookos játékfelhíváshoz is ITT!
3.,
Oszt meg minden nap a bejegyzést Faceen minden nap legalább egyszer egészen péntekig és ezt minden nap jelezd egy bejegyzésben a játéknál!
Aki minden nap ír egy bejegyzést az mind mind játszik a 3000Ft-os vásárlási lehetőségért nálam,amit személyesen tud kiválasztani a teljes készleten lévő ékszer kínálatomból! (természetesen,ha vidéken laksz,azt is megoldjuk)
+ gazdagodik egy meglepetéssel is!
A sorsolás VASÁRNAP -január 30.-án- lesz és ekkor közzé is tesszük itt illetve FaceBook-on is! Továbbá mint említettem a Hetes Játékkal hagyományt szeretnék teremteni,tehát minden héten játszunk! Remélem velem tartotok majd minden héten!! Játékra fel!!! Sok sikert és kellemes klikkelgetést mindenkinek!! Ne feledd: MINDEN NAP!!!

2 megjegyzés:

Hegyi Tamás írta...

Szia!

Már egy ideje a követőd vagyok! Szerintem nagyon jó és ötletes dolgokat készítesz! Vár egy díj a blogomon!
http://polgissnug.blogspot.com/2011/01/dijat-kaptam.html

Judit /juci68/ írta...

Nagyon kreatívak az ékszereid! Gratulálok! Csatlakoztam a játékhoz.
Üdv ! Judit