2012. november 16., péntek

Áprilisi rajongónk!




 TopFuns Játékunkat Áprilisi nyertes következik!? ( Infó itt! )
Ő Németh Katalin ,GRATULÁLUNK neki szeretettel :)

....és most egy picit ismerjétek meg őt:


" Sziasztok! 


Németh Katalin vagyok (de maradjak csak egyszerűen Kata, semmi hivatalos megszólítás-kösziii), április hónap szerencsés rajongója:)

Csákváron élek párocskámmal, nyáron volt az esküvőnk. Csákváron dolgozom a kórházban, most már mint ápoló (májusban értek véget a vizsgáim, Ámen). Szeretem a munkám, bár néha nagyon nehéz...
A Gyurmaoldalra egy licitelős játék kellős közepén kerültem, egy ismerősöm révén, láttam, mit csinál, és rögtön rákattantam az oldalra:) Egyszerűen imádom ezeket a kis mütyüröket, rabul ejtettek. Azóta teljes gyurmafogságban vagyok. Sok barátra leltem-akikkel tényleg igaz a mondás, jóban rosszban kitartanak egymás mellett, még így hatalmas távolságokból is:) Nagyon jó kis csapat gyűlt össze itt, pár csajszival már személyesen is találkozhattam, és ellátogattunk a Goubára. Szuper volt, a gyűjteményem gyarapszik, és most is várok pár meglepire-amiket ajándékba szánok.Szeretem a pillangókat, na jó, kimondom, megszállottan gyűjtöm a pillangós cuccokat...szeretem a telet, a kedvencem a hóangyal készítés, utána pedig egy forró cappuchino kortyolgatása.Köszönöm a  lehetőséget, és hogy tagja lehetek egy igazán temperamentumos, totálbrutáljófej közösségnek! :)


Remélem nem voltam ömlengős, puszó Mindenkinek!:) "



...nos  ő Kata:) és ezzel a pillangó fülivel leptük meg és közben már tőle is kaptunk egy szuper fotót :) Köszönjük Kata!

Nincsenek megjegyzések: