2014. március 3., hétfő

Mifán' terem a fülbevaló??

Többetektől hallottuk már.hogy nem tudjátok már a sok ékszereteket hová tenni,hogy kellene valami ékszertartó ami egyedi vagy épp beleillik az életetekbe,ami jópofa stb...stb...
Nagyon sok időt töltötten a múlt évben azzal,hogy minden szempontból megfelelő lehessen az az ékszerállvány vagy ékszertartó ami illik a fülijeinkhez,ami illik hozzátok ami olyan amit tudtok jól használni ami stabil amire sok ékszer fér fel... Egyszóval igyekeztem minden tekintetben jól/jót kigondolni...
Több verzió is készült ezekből választottam egyet amit elsőként készítettem el. Ez az első a fülbevaló fa!
Előre is elnézést kérek a nem túl jó képekért, de "AdjUramDeRögtön" akartuk mutatni :D
Itt a fotókon még nincs rajta a kicsi fám alja amin forgatható is a fácska ,de holnap fotózom (remélhetőleg szuper fényviszonyokkal) és mutatom nektek egyben az egészet!
A Kicsi fán  (ami nem is olyan kicsi) pontosan 27 virágocska nyílt a kis madárpár tiszteletére :)

Itt az első képeken még "csupaszon" láthatjátok a Fülbevalófát





A következő képeken pedig már telis-teli aggattuk :)



Remélem tetszik nektek is :) Bali eleinte  -miközben készült - annyira nem volt oda érte "olyan mint egy horrorfilm díszlet" ,de aztán míg csináltam oda-oda lesett és nem mondta ki,de láttam rajta hogy már nem olyan mint a horror díszlet :D ...és amikor már kiégettük akkor csak annyit közölt : "te beteg vagy ! " :) ... nekem ez elég is volt!
Nem csak ez a fácska lesz ám a kertünkben hanem készül Éva fája ( ahogy kell,almákkal meg kígyóval ), és lesz süti fa is ....
Tehát máris kezdhetitek megálmodni a saját ékszertartó fátokat,merthogy máris megrendelhető nálunk :)
A mérete : kb 22 csm magas és kb 25 cm széles,de persze lehet kisebbet vagy nagyobbat is kérni ki hogyan és milyet szeretne:) Azt hogy ezen most hány pár füli fér el azt direkt nem árultam most el,mert ezzel kapcsolatban lesz egy játékunk holnap a facen! ;)

Azt azért elárulom,hogy nem csak ez a fa ötlet van ám a fejemben hanem különféle ékszertartók formálták ki magukat egyenlőre még csak papíron,de ami késik az nem múlik!

Nincsenek megjegyzések: