2010. március 16., kedd

Nem tűntem ám el!

Szépséges hetet mindenkinek!!

Mik is történtek ööööö.. volt az elemes üzletkötőm :D Tehát... lesznek képek:D:D:D!!!!
Hol is kezdjem....



Még a kézműves vásáron összeismerkedtem egy nagyon közvetlen drótvarázslóval (Enikő) és az ő jóvoltából kikerültek a gyurmácskáim Visegrádra:) Remélem mindenki örül velem!!!! 60 pár füli és egy két ez+az ... remélem arrafelé is gyurmarajongók járnak:)
VISZONT!!!!! Nagyon érdemes ám szétnéznetek Enikőnél,mert ugye mindjárt itt van a Húsvét ( remek alkalom lehúzni a fiúkat büdös kölni helyett éltet minket az ékszer is :):) ) illetve ugye nemsokára itt van anyukáink napja is!!!!
Ízelítőül nézzétek csak:



ezt kicsi Évi kapta kicsi Enitől ajiba!!! Nagyon örültem neki és rajtam volt ma egész nap és sokan csak ámultak!:) Szal tessék benézni hozzá is!!!
Más... sajnálom tényleg hogy tegnap nem töltöttem fel a köv képet,illetve azt is hogy ugye nem fotóztam,és a gyurmás ünnepi elkelt mind..... de bepótolom eskü és láthatjátok ám:)
Viszont ez is saját csak egy kicsit gyöngyös:)
Csak egy mondatban had jegyezzem meg....: Förtelem ahogy kicsiny országunk egyes tagjai hogyan viselkedtek e jeles ünnepen....:( Őseink forognak a sírjukban...:(

Nincsenek megjegyzések: