2011. november 27., vasárnap

Advent első vasárnapja

Előre is elnézést kérek a képekért szerettem volna ha Balázs fotózza a munkameneteket,de idő hiányában éjjel készültek a koszorúim,így én fotózgattam:)
De úgy gondolom elég alapos így a kis szösszenetekkel együtt!:)
A hozzávalók beszerzése közben narancsszeleteket is szárítottam:) mielőtt neki kezdtem volna a koszorú elkészítésének!
Nálunk idén a karácsonyfa fehér-ezüst lesz,így ebbe az irányba indultam el a koszorú színeit illetően is:)
A koszorú készítésének első lépésként a szalma alapot kell,hogy bevonjuk.Ezt én élő fenyővel tettem és ehhez nubilis fenyőt választottam,mert ez az a fenyőféle ami a szobában sem hullik le,hanem szépen rászárad az ágacskáira. :) Ezért szeretem és persze nem is fakul ki annyira mint más fenyők!

Ha készen van az alap jelöljük ki a gyertyák helyét és mindenképp gyertyatüskével erősítsük a gyertyákat a koszorúra! Ez azért fontos és szükséges,mert ha véletlenül is csonkig égne a gyertya akkor sem gyullad meg a koszorú!A tüskéket én minden esetben rá szoktam ragasztani a ragasztópisztoly segítségével! (itt jelezném,hogy tényleg bánjunk nagyon óvatosan a ragasztópisztollyal,mert nagyon forró és csúnya nyomokat tud hagyni a ragasztó,ha belenyúlunk,vagy a kezünkre folyik)

Ha a gyertyák megvannak,akkor ragasszuk fel a masnikat is,én most egy asszimetrikus koszorút készítek ,ezért egy masnit használok,aminek száraival tudok "játszani" az egyiket jó hosszúra hagytam,hogy át tudjam húzni a masnitól a másik oldalra!
A masni után jöhetnek az egyéb díszek! Javaslom,ne siessétek el mint most én:) ugyanis Balázs kedvenc almáit mindenképp szerettem volna a koszorúra tenni.De utána csak lekívánkoztak onnan és az összes almácskája a kopogtatónkra került!

No. ha már a masni a helyén van azt is díszíthetjük még,és ezt 3kis ágacskával tettem,amik egyik végét a masni fülei közé ragasztottam a másik végüket pedig a koszorúra!
Majd ez után jöhettek a kedvenc narancskarikáim amiből 3at használtam szintén és erre is 3 fahéj rúd került és ezt toldottam meg 2 üveggömbbel!
Én minden esetben üveggömböt használok! Sokkal szebbek mint a legjobban kivitelezett műanyagok gömbök,utóbbiak egyike sem csillan meg úgy az ünnepi fényekben mint egy egy üveggömb!!

..és ha már minden a helyén és mindent felragasztottunk akkor este már meg is gyújthatjuk!
Én szoktam a gyertyákra csepegtetni illóolajat is ha nem illatos a gyertya! Kedvencem a karácson fantázianevet viselő illóolaj,aminek illata egyértelműen a neve! Narancsos,fahéjas,szegfőszeges és fenyős...olyan Igazából Karácsonyi!!:)


Nincsenek megjegyzések: