2012. február 25., szombat

VV medálok egyenesen az RTL-be:)

Bevallom már rég gondolkodtam a VV logó elkészítésén,mert megtetszett maga a logó és a színvilága,de valahogy mégsem készült el! Hol nem értünk rá,hol kiment épp a fejemből,de nemrégiben megrendelték és el is készült!! Imádtam az első pillanattól!! Egyből 3D.ben láttam az egészet és tudtam mit akarok ,de kicsit daráztam,hogy tényleg olyan lesz e amikor elkészül amilyennek elgondoltam! Hát olyan lett,sőt még olyanabb:) Bevallom beleszerettem és kell nekem is:):)
A legnehezebb az volt talán hogy pont azt a "punnyadt" zöldet (így neveztük el) keverjem ki ami az eredeti logó színe.Ez talán az első,hogy mutatunk képet a készítés részleteiről is, remélem tetszik:)
A megrendelőnek nagyon tetszett szerencsére:) és ennek olyan nagyon örülök ám:)
No majd mutatok még ilyen kis műhely titkokat,ha szeretnétek;)





Nincsenek megjegyzések: