2012. március 21., szerda

A hónap Rajongója 2012.január


Bizonyára már mindannyian ismeritek a TopFun játékunkat :)
Ebben a játékban lett a Januári hónap rajongója Farkas Reni,Gratulálunk tehát neki szeretettel!

...és most egy picit ismerjétek meg őt:

"Sziasztok!

A nevem Farkas Renáta,21 éves vagyok Csákváron lakok.A Budapesti Gazdasági Főiskolára járok, és Idegenforgalmi szakmenedzsernek tanulok.mellette Székesfehérváron dolgozom a Szent Gellért Hotelben.Az életem nagy részét buszozással töltöm,mivel össze vissza ingázom.
Van egy tetoválás a tarkómon,egy kínai jelkép, aminek a jelentése : család. Azért ezt választottam,mert számomra nagyon fontos a család,értük bármit megtennék!
Szabad időmben(már ha van) ezeket szeretem csinálni: olvasni,filmet nézni,társasozni,játszani,vásárolni. Cipő,táska és ékszer,azon belül is fülbevaló mániás vagyok. Ezekből sosincs elég. "

-nos ő Reni :) és mivel fülbevaló mániás,gondoltam ezzel lepem meg a HÓNAP RAJONGÓJÁT!:)
Remélem tetszik neki a füli,hisz a számára legfontosabbat jelenti ;)



Hamarosan bemutatjuk a Februári Hónap Rajongóját is! ..és a játék folytatódik! (a játék részleteit egy lentebbi találod meg!






Nincsenek megjegyzések: