2012. június 3., vasárnap

A hónap rajongója 2012.Február



Bizonyára már mindannyian ismeritek TopFuns Játékunkat!? ( Infó itt! )
Ebben a játékban lett a Februári hónap rajongója Ondrejó-Németh Judit ,GRATULÁLUNK neki szeretettel :)

....és most egy picit ismerjétek meg őt:


"Akkor egy pár sorban írnék magamról. :)

Ondrejó-Németh Judit vagyok, s februárban engem ért az a megtiszteltetés, hogy elnyerhettem a hónap rajongója címet. Győrben élek a férjemmel és két kisgyermekemmel.  Barnikám három és fél éves, Borókám 20 hónapos. Jelenleg még itthon vagyok a kislányommal, de szeptembertől újra angoltanárként keresem a kenyerem. A családdal sokat kirándulunk, énekelünk, játszunk. Áprilisban születtem, így imádom a tavaszt, a tavaszi virágokat. 
 A michigan-Gyurmaékszer facebook oldalára egy játékfelhívás során keveredtem, s rögtön megtetszettek a mesés ékszerek. Családtagjaimat rendszeresen megörvendeztetem egy-egy kézzel készített egyedi darabbal. Nagyon szeretek az oldalra látogatni, úgy érzem, hogy nagyon jó kis csapattá kovácsolódtunk össze. Remélem, hogy még sok örömteli percet szerez nekem a kedvenc facebook-os közösségem! :)

Röviden ennyit gondoltam.
Szép napot!"


...nos ő Judit:)
...és mivel szereti a virágokat és a tavaszt és arra gondoltam,hogy ezzel a cseresznyevirág fülivel lepem meg a hónap rajongóját :)


Nincsenek megjegyzések: