2012. június 24., vasárnap

"Kedves" szemtelen kézműves hölgy "társam"

Köszönöm nem kértem azt a jó sok linket amiket betűzdeltél a blogomba! Ezúttal "csak" kicsit morcosan töröltem,mert ez az oldal nem hirdető tábla illetve mindennek megvan a maga módja! 
Ha újra nekiállnál e kedves tettnek kiírom a nevedet jó nagy betűkkel had tudja meg más is milyen kis pofátlan vagy! Szerintem ciki lenne tehát nem gondolom,hogy jó ötlet lenne ezzel szórakoznod...
Keményen megdolgozik mindenki a maga sikeréért én úgy gondolom és ha belefér természetesen szívesen segítek másoknak,de a pióca felkapaszkodó stílus nagyon nem fekszik nekem épp a mondat eleje miatt: keményen megdolgozom nap mint nap és nem napi 10 percben rakosgatom népszerű oldalakra a linkjeimet!! Szerintem ez nem kicsit dühítő! Szép napot neked!

Minden kedves Blogolvasómnak pedig egy üzi: a jövő héten végre felkerül a többi hónap rajongója is meg mutatunk műhely titkokat is:)
Addig is legyetek rosszak  ...;)

Nincsenek megjegyzések: