2012. augusztus 24., péntek

Bemutatjuk a TOBORZÓS játékunk nyerteseit:)

 Mint tudjátok, volt egy nagy toborzós játékunk amiben 3 pár  7-7 pár fülit nyerhetett:)
No ezen fülik nyerteseit és a nyereményüket mutatjuk meg nektek most!:)

Berec Anna

"Még tanuló vagyok :) és nincs igazán hobbym.Van 8 cicám és imádom őket. Mivel itt lakunk a Tisza mellet ezért elég sokat szoktunk oda kijárni az ismerősökkel és együtt fagyizni.
A barátnőmmel meg a tesómmal fogok osztozni a füliken,mert imádjuk a fülbevalókat. Meg sem fordult a fejemben, hogy nyerhetek de azért próba szerencse :).

Az oldalra úgy találtam rá hogy nézegettem  egy lány üzenőfalát és ott láttam először amikor egy ékszertartót lehetett nyerni. "


Hajnal Gergő

"Üdv!

Hajnal Gergő vagyok, húsz éves. A párommal Erdei Barbarával osztozok a nyereményen. A játékotokra a facebookon bukantunk rá .A hobbim az írás, főleg novellákat és kisregényeket írok váltakozó sikerrel.   Köszönöm szépen még egyszer hogy részt vehettünk, további szép napot ..."



Farkas Natasa

"Sziasztok!

Natasa vagyok,általában vidám vagyok.Sokszor találkozom a barátaimmal.Berec Annával egy barátnőmmel osztozom a nyereményen és ő talált rá az oldalra és megkért,hogy együtt jelentkezzünk. "



Gyöpös Anikó
" ...hát nagyon örülök hogy nyerhettem. Nekem ez volt az első ilyen.Barátnőm: Molnár Katán keresztül ismertem meg az oldalt.És ő már nyert egyszer. Most erre a játékra elküldte a linket elmondta hogy töltsem ki.Kedvet kaptam hozzá, ezért hívtam embereket.Nagyon sokan nem ismerték, és volt olyan a Kitti aki nyert velem együtt, hogy nem is hitte el hogy nyerhet csak ki töltötte. Amúgy én egy 18 éves lány vagyok Alcsútdobozon élek.Van két testvérem. A hajszínem: Szőke. Sportolok: Lovaglás foci. de már csak a lovaglás marad.Van két fiú testvérem. A nyereményen szerintem édes anyámmal fogok osztozni:)"



Erdei Barbara

"Erdei Barbarának hívnak, tizennyolcadik éve élek Szigethalmon, Pest megyében. Tizenkettedig osztályba megyek, de még van két évem a végzésig. Hobbiként írok. A barátommal, Hajnal Gergővel jelentkeztünk a toborzós játékra. A húgom által ismertem meg az oldalt, egy ideje nyomon követem, de csak mostanság csatlakoztam jobban az ilyen oldalakhoz. Nagyon tetszenek az ilyen kiegészítők, csecsebecsék! "


Marczinkó Kitti

"Nos,fejér megyében,Alcsútdobozon lakom,15 éves vagyok,és néptáncot táncolok,Gyöpös Anikóval osztozom,és rajta keresztül találtam meg az oldalatokat,nagyon tetszik,szépek nagyon a fülbevalók,igaz nem nagyon hordok lógós fülbevalót,hanem csak bedugóst,de ezek is tetszenek :) különösen a néptáncos fülbevaló nagyon tetszik :) "


Nincsenek megjegyzések: