2012. október 28., vasárnap

A hónap rajongója / március!


Bizonyára már mindannyian ismeritek TopFuns Játékunkat!? ( Infó itt! )
Ebben a játékban lett a Márciusi hónap rajongója Kutai Rebeka ,GRATULÁLUNK neki szeretettel :)

....és most egy picit ismerjétek meg őt:

"Sziasztok!
Kutai Rebi vagyok 20 éves... Budaörsön lakok, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem építőmérnöki karára járok... Szabadidőmben barátaimmal vagyok, olvasok, filmet nézek, kézműveskedek vagy éppen képeslapokat küldözgetek világszerte.. :) Éviékkel legelőször a Kézműves Kiállítás és Vásáron találkoztam a PeCsában talán 2007-ben... :) Már akkor is nagyon tetszettek a gyurmaságok és nagyon örültem amikor tavaly megtaláltam Őket a facebookon is...Gyönyörű az összes ékszerük minden nagyon szépen aprólékosan ki van dolgozva... Csak így tovább!!! :)  "


...hát ő Rebi :) és ezzel a cica nyakival leptük meg.
(bár nem a legjobb minőségű a kép,de remélem azért látható)



Nincsenek megjegyzések: